-
-
Պահպանված նյութեր
Ոչ մի ընտրված նյութ չի գտնվել- Պահպանված 0
- Նախընտրելի
-
Բրիտանական Brand Finance ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկարժեք 500 բրենդների վարկանիշային ցանկը և Amazon-ը այս վարկաանիշում զբաղեցրել է առաջին հորիզոնականը՝ բրենդի արժեքը գնահատելով $220,7 միլիարդ։ Նախորդ տարվա հետ համեմատ՝ աշխարհի խոշորագույն առցանց խանութը թանկացել է 17,5%-ով։
Այս ցանկում Google-ը ($159,7 միլիարդ, + 11,9%) երկրորդ տեղում է` առաջ անցնելով Apple-ից ($140,5 միլիարդ, –8,5%)։ Չորրոդ և հինգերորդ հորիզոնականներում կրկին տեխնոլոգիական ընկերություններ են՝ Microsoft-ը ($117 միլիարդ, –2,1%) և Samsung-ը ($94,4 միլիարդ, +3,5%)։ Facebook-ը մնացել է 7-րդ տեղում ($79,8 միլիարդ), իսկ տասնյակը եզրափակում է Huawei-ն ($65 միլիարդ)։
Ընթերցեք նաև
Վիդեո
Ֆոտո