ԱԱԾ-ն վերածվում է համաժողովրդական բրենդի - VNews
    • Business & Tech Vnews

      Բիզնես և տեխնոլոգիական նորություններ Հայաստանից և աշխարհից

ԱԱԾ-ն վերածվում է համաժողովրդական բրենդի

Թավշյա հեղափոխությունից հետո ԱԱԾ-ի աննախադեպ գործողությունները ամենից ակտիվ  քննարկվեցին հենց հայկական ֆեյսբուքում։ Սոցիալական կայքում կարելի էր հանդիպել տարբեր հրապարակումների, որոնցում օգտագործված դերբայներն ստացան հենց ԱԱԾ վերջածանցը։ Այս կերպ շեշտվեց մարդկանց դրական վերաբերմունքն Ազգային անվտանգության ծառայության գործողությունների նկատմամբ։ Ֆեյսբուքյան այս հետաքրքիր արշավի տրամաբանական շարունակությունն էլ դարձավ նմանատիպ գրությամբ շապիկների թողարկումը։

Թեմատիկ շապիկների հեղինակը Ucraft-ի «Թույն» մրցույթում հատուկ մրցանակի արժանացած Բիայնա Մահարին է։ Որպես շապիկների հիմք դիզայները օգտագործել է Ազգային անվտանգության ծառայության աշխատակիցների համազգեստը, որի վրա պատկերված է «ԱԱԾ» տարբերանշանը: Դիզայները պատրաստել է շապիկների մի քանի տարբերակ՝ ՀաղթԱԱԾ, ԶարմացԱԱԾ, ՍիրահարվԱԱԾ:

 

  • 4


Տատիկին կտուգանեն թոռների լուսանկարները Facebook-ում հրապարակելու համար

Ինչպես պարզել ծանոթ օգտատերերի գաղտնաբառերը

Կարանտինի առեղծվածը կամ ինչպես ստեղծել Facebook-ի գլխավոր նկարի շրջանակ

WhatsApp-ի ֆունկցիաներն ընդլայնվել են

Facebook-ը թողարկում է սեփական սթիմինգային հավելվածը

Facebook-ը News Feed-ում նախազգուշացնող հրապարակումներ կանի

Facebook-ը կստեղծի իր կրկնօրինակը և օգտատերերին կփոխարինի բոթերով

Facebook-ը սիրահարների համար նոր մեսենջեր է գործարկել

Facebook-ը կհավաքագրի մարդկանց տեղաշարժման տվյալները

Facebook-ը թեստավորում է նոր ֆունկցիա Messenger-ում

Zoom-ն անվտանգ ծառայություն չէ

Facebook-ը 100 մլն դոլար կտրամադրի լրագրողներին

Facebook-ը պատմել է՝ ինչ ազդեցություն է ունեցել կորոնավիրուսը ցանցի վրա

Կդիմանա՞ն սերվերները կորոնավիրուսին. Facebook-ը պատրաստ է, Netflix-ն իջեցնում է որակը

WhatsApp-ը պատերազմ է հայտարարել կորոնավիրուսին

Facebook-ը սկսել է արգելափակել այս հրապարակումները