Zara բրենդը փոխել է իր տարբերանշանը․ համացանցային քննարկումներ - VNews
    • Business & Tech Vnews

      Բիզնես և տեխնոլոգիական նորություններ Հայաստանից և աշխարհից

Zara բրենդը փոխել է իր տարբերանշանը․ համացանցային քննարկումներ

Իսպանական Zara հայտնի բրենդը փոխել է տարբերանշանը։ Նոր տարբերակում փոխվել է գրության տառատեսակը, իսկ տառերի միջև ավելացել է տարածություն։  Բացի այս նորամուծությունը, Zara-ն ներկայացրել է նաև գարնանային գովազդային արշավի անոնս։ Կանանց հավաքածուն լուսանկարել է Սթիվեն Մեյզելը, իսկ տղամարդկանցը Կրեյգ Մաքդինը։ Մեյզելը Zara-ի հետ համագործակցել է նաև 2018-ի ձմեռային հավաքածուի շրջանակում։

Համացանցում բրենդի լոգոտիպի փոփոխությունը տարբեր քննարկումների և դժգոհությունների առիթ է դարձել։

 

 

Շատերը նաև նկատել են, որ Zara-ի նոր լոգոտիպը հիշեցնում է  Harper’s Bazaar-ի ոճը, որը 1990-ականներին մշակել էր Ֆաբիեն Բարոնը՝  Baron & Baron գործակալության հիմնադիրը։