-
-
Պահպանված նյութեր
Ոչ մի ընտրված նյութ չի գտնվել- Պահպանված 0
- Նախընտրելի
-
Իսպանական Zara հայտնի բրենդը փոխել է տարբերանշանը։ Նոր տարբերակում փոխվել է գրության տառատեսակը, իսկ տառերի միջև ավելացել է տարածություն։ Բացի այս նորամուծությունը, Zara-ն ներկայացրել է նաև գարնանային գովազդային արշավի անոնս։ Կանանց հավաքածուն լուսանկարել է Սթիվեն Մեյզելը, իսկ տղամարդկանցը Կրեյգ Մաքդինը։ Մեյզելը Zara-ի հետ համագործակցել է նաև 2018-ի ձմեռային հավաքածուի շրջանակում։
Համացանցում բրենդի լոգոտիպի փոփոխությունը տարբեր քննարկումների և դժգոհությունների առիթ է դարձել։
Շատերը նաև նկատել են, որ Zara-ի նոր լոգոտիպը հիշեցնում է Harper’s Bazaar-ի ոճը, որը 1990-ականներին մշակել էր Ֆաբիեն Բարոնը՝ Baron & Baron գործակալության հիմնադիրը։
Ընթերցեք նաև
Վիդեո
Ֆոտո