3 սեքս-սկանդալ. գեղանկարչություն - VNews
    • Մշակույթ Vnews

      Մշակութային նորություններ Հայաստանից և աշխարհից

3 սեքս-սկանդալ. գեղանկարչություն

Արվեստի աշխարհում հաճախ են եռում բուռն կրքեր: Նկարիչներից շատերը անսահման էմոցիոնալ են, իսկ նրանց ամենուր ուղեկցող երկրպագուներն ու քննադատները ոչ մի հնարավորություն չեն տալիս անձնականը գաղտնի պահելու:  Ինտիմ կապերը դառնում են բուռն քննարկումների առարկա, և անգամ հասարակ դիմանկարը կարող է մեծ սկանդալի առիթ դառնալ: Vnews-ն առանձնացրել է․

3 սեքս-սկանդալ գեղանկարչության մեջ

Դա Վինչին ու 138-րդ հոդվածը

«Կզաքիսով տիկինը»

Լեոնարդո դա Վինչիի անձնական կյանքը մեծապես գաղտնի է մնացել: Նկարիչը ոչ միայն ծածկագրում էր իր բոլոր կտավները, այլև վարպետորեն թաքցնում իր բոլոր սիրուհիներին: Իհարկե, այդուհանդերձ նրան չէր հաջողվում բաբամբասանքներից զերծ մնալ: Ասում էին, որ նա սիրավեպ ունի «Կզաքիսով տիկինը» կտավի բնորդուհու հետ, իսկ ավելի ուշ նրան սիրային կապ էին վերագրում իր աշակերտներից մեկի՝ Սալայի հետ, որին Դա Վինչին մերկ էր նկարում: 

Սակայն նրա կյանքի ամենամեծ սկանդալը տեղի ունեցավ, երբ նկարիչը 24 տարեկան էր: Անանուն հայցով նրան և իր 3 ընկերներին մեղադրեցին «ակտիվ սոդոմիայի» մեջ, անհայտ անձը վկայում էր, որ նրանք բռնաբարել են 17-ամյա սկսնակ բնորդի: Հայցի արդյունքում չորսն էլ հայտնվեցին բանտում և 2 ամիս անցկացրեցին այնտեղ: Լեոնարդոն այլևս երբեք չի անդրադարձել այդ թեմային, չի գրել այդ մասին իր օրերագրերում: Հարկ է նշել, որ այդ տեսակ մեղադրանքը կարող էր շատ ավելի ծանր հետևանքներ ունենալ նրա համար:

Դատավարության ընթացքում երիտասարդներին արդարացրեցին, քանզի մեղադրող կողմը չէր կարողացել բավարար ապացույցներ ներկայացնել: Բանտից ազատվելուց հետո Դա Վինչին մի քանի տարի ընդհատակ անցավ: Բնականաբար, չնայած արդարարացման փաստին, այդ դրվագը մեծապես տրորել էր նրա հեղինակությունն ու վարկանիշը, ինչն էլ նվազեցրել էր պատվերների քանակը: Լեոնարդոն ընդհատակից դուրս եկավ միայն Միլան տեղափոխվելուն ընդառաջ:

Օսկար Կոկոշկա. տիկնիկ սիրելիի փոխարեն 

«Քամու հարսնացուն»

Ալմա Մալերը Օսկարի համար բառացիորեն ամեն ինչ էր: Դա խելահեղ կիրք էր, որը և ոգեշնչում էր, և վախեցնում: Կոկոշկան Ալմային հազարավոր նամակներ էր գրում և անվերջ նկարում էր նրան: Նրա առաջին գլուխգործոցից՝ «Քամու հարսնացուն» կտավից հետո գեղեցկուհին վախեցավ զգացմունքների տարափից և հեռացավ կնարչից: Սիրային ցավը մեղմելու համար նկարիչն ուղևորվեց ռազմաճակատ. եռում էր Առաջին Համաշխարհայինը: Նկարիչը վիրավորվեց, գերի ընկավ և հրաշքով փրկվեց… սակայն Ալմային այդպես էլ չմոռացավ:

Ալմա Մալեր

1919 թվականին Օսկարը պատվիրեց իր սիրելիի տիկնիկ-կրկնօրինակին: Նկարիչը անթիվ ներքնազգեստներ էր գնում իր նոր՝ կտորե սիրուհու համար, որը այդուհետ ուղեկցում էր Օսկարին բոլոր հանրային միջոցառումների ընթացքում: Նա տիկնիկի հետ գնում էր օպերա լսելու, կերակրում էր նրան ու խոսում նրա հետ:

Օսկարի տիկնիկը

Հետագայում իր «Ֆետիշ» աշխատության մեջ Օսկարը գրում է, որ շուտով տիկնիկն իրեն հիասթափեցրեց և սկսեց նյարդայնացնել: Երեկոներից մեկի ընթացքում նա բոլորի աչքի առաջ կտրեց տիկնիկի գլուխն ու վերջնականապես ազատվեց նրանից: Հետագայում Օսկարը հանդիպում է մի կնոջ, ում հետ ապրում է շուրջ 40 տարի. դա լրիվ այլ սեր էր՝ նուրբ, զուսպ ու առանց տեքստիլի:

Էնդրյու Ուայեթ. կին, սիրուհի, արվեստ

1986 թվականին Էնդրյու Ուայեթը հրապարկեց նկարների մի շարք ընդհանրական՝ «Հելգա» անվանմամբ, որի հերոսուհին հաճախ մերկ էր ներկայանում: Շարքը գրավեց ամերիկացիներին, քանզի հերոսուհին չափազանց օտար ու անհասկանալի էր նրանց աչքերի համար: Անկեղծության պահերից մեկի ընթացքում նկարիչը պատմեց իր և հարևան կնոջ՝ Հելգայի ծանոթության մասին: Նա ասում էր՝ «Ես ոչ մի կերպ չէի կարողանում հանել գլխիցս այդ ընդգծված այտոսկրերով պրուսական դեմքը»:

Երբ նկարչի կինը՝ Բեթսին առաջին անգամ տեսավ այդ շարքը, հիասթափվեց: Նրանց հարաբերություններն առանց այդ էլ հեռու էին իդեալականից: Բեթսին դարձել էր նկարչի մենեջերը, որը զբաղվում էր կտավների վաճառքով: Ինքը՝ Էնդրյուն ասում էր, որ վերջ ի վերջո սկսեց իրեն առուծախի ապրանք զգալ և արդյունքում նախընտրեց ավելի շատ ժամանակ տրամադրել նկարելուն: Հենց այդ պահին էլ հայտնվել էր Հելգան ու 15 տարի շարունակ մնացել նրա կյանքում ու կտավներին: Բեթսին լրագրողների հարցերին ի պատասխան միայն նշում էր՝ «դա սեր է»: Իսկ Ուայեթն ընկերներին խոստովանում էր՝ «նկարիչը չպիտի ամուսնանա. որտեղ սկսվում է ամուսնական կյանքը, այդտեղ ավարտվում է սիրավեպը»:

Թեև, ամուսնական կապերի բացակայությունը չպահպանեցին Հելգայի ու գլուխը կորցրած նկարչի հարաբերություննեը, շուտով Էնդրյուն ձանձրացավ պրուսական գեղեցկուհուց, իսկ վերջինս խորը դեպրեսիայի մեջ ընկավ: Էնդրյուն պարբերաբար այցելում էր նրան ու հոգում նրա բուժման ծախսերը: Իսկ Բեթսին, որը վկայում էր՝ «արվեստն ավելի կարևոր է, քան հարաբերությունները», բացառապես դադարեցրեց շփումը նախկին ամուսնու հետ: Ուայեթի մոտ, իհարկե, սկսեցին հայտնվել նորանոր մուսաներ:

 

 

 


Ինչու՞ են Բարսելոնայի տաքսիները սուգ ու ամոթ խորհրդանշում

Ինչպե՞ս աշխատել տնից ու չկորցնել մոտիվացիան. ըստ Չերչիլի, Էյնշտեյնի ու Հյուգոյի

Տղամարդիկ կյանքի 1 տարին վատնում են կանանց նայելով

Ի՞նչ դիրքերով էին գրում դասականները…

Եթե Թեհլերյանը վրիպեր, կրակելու էր Իսահակյանը…

Հետաքրքիր փաստեր վիրուսների մասին

Մարդու մարմնի թանգարանը հրավիրում է հետաքրքիր զբոսանքի

Հանճարները նաև հանճարեղ կատակում են…

Ինչու՞ է փետրվարը տևում 28 օր. [փորփրե՞նք]

Ջութակահարուհին նվագում էր վիրահատության ընթացքում

10 պատմական իրողություն, որ ձեզ կզարմացնեն

Սեքսի դերը համաշխարհային պատմության մեջ

Լուսանկարների 6 տեսակ, որ վկայում են ցածր ինքնագնահատականի մասին

5 սերիալ հոգեբանի փոխարեն

Չապլինի ճառը. սու՞տ, թե՞ իրականություն

Նոստրադամուս. 6 գուշակություն, որ իրականացավ