Դերասանուհի Թիլդա Սուինթոնը ֆիլմեր է խորհուրդ տալիս - VNews

Դերասանուհի Թիլդա Սուինթոնը ֆիլմեր է խորհուրդ տալիս

Ռեժիսորների և դիզայների «էլֆիական և այլմոլորակային» մուսա, թատրոնի և (հիմնականում հեղինակային) կինոյի դերասանուհի Թիլդա Սուինթոնը Բրիտանական կինոինստիտուտի հետ համատեղ կազմել է ֆիլմացանկ՝ բաղկացած այն ֆիլմերից, որոնք դերասանուհու կարծիքով պետք է դիտեն կինոյի բոլոր սիրահարները։  Vnews-ը ներկայացնում է այդ ցուցակը՝ դերասանուհու մեջբերումներով ու մեկնաբանություններով հանդերձ։

Յասուձիրո Օձու «Ես ծնվեցի, բայց…», 1932

Ճապոնական և համաշխարհային կինեմատոգրաֆի դասականի ֆիլմը գլխավորում է բրիտանական դերասանուհու ցուցակը։ Սուինթոնը այն նկարագրում է իբրև «հիասչանք, լուռ գլուխգործոց մանկության, եղբայրության և հայրերի հետ բանակցելու ու խաղի կանոնները սովորելու մասին»։ 

Ալեն Գիրոդի, «Անծանոթը լճի մոտ», 2013

Ֆրանսիական ամառային լճակ, որտեղ և որի շուրջ ձևավորվում է երկու տղամարդկանց կրքոտ սիրավեպը։ Ավելի շուտ Ֆրենկը սիրահարվում է Միշելին՝ գիտակցելով, որ կապը անհետևանք չի մնա։ Սուինթոնը նկարագրում է ֆիլմն այսպես՝ «Նրբագեղ տրամադրությամբ ամառային նավարկություն։ Տղաները փնտրում են տղաների և լքվածության անդորրություն։ Շունչ կտրող, ուշաթափության հասցնող ուսումնասիրություն անտանելի լարումով, վտանգի սիրավեպ և իսկական էրոտիկ բաղձանք»։ 

«Անծանոթը լճի մոտ», 2013

 

Ապիչատպոնգ Վիրասեթաքուլ, «Քեռի Բունմին, ով հիշում է իր նախկին կյանքերը», 2001 

Սուինթոնն այս ցուցակում ներառել է անցած տասնամյակի ևս մեկ ֆիլմ՝ 2001 թվականի Կաննի կինոփառատոնի գլխավոր մրցանակակիր՝ Ապիչատպոնգ Վիրասեթաքուլի «Քեռի Բունմին, ով հիշում է իր նախկին կյանքերը»։ «Դանդաղ կինո է՝ մաքսիմալ իմերսիվ, կողմնական, ռեզոնանսային։ Դիտումից հետո զգացողություն է, ասես Ապիչատպոնգի ֆիլմերը երազումդ ես տեսել… Դրանք տանում են քեզ այնտեղ, որտեղ դու երբեք չես եղել։ Մի՛ շտապիր վերադառնալ»։

 

Ռոբերտո Ռոսելինի, «Ճամփորդություն դեպի Իտալիա», 1954

Իր սիրելի ֆիլմերի թվում դերասանուհին նաև առանձնացնում է Ռոբերտո Ռոսելինիի «Ճամփորդություն դեպի Իտալիա»-ն (1954), որը Սուինթոնը որակավորում է իբրև իր իմացած «ամենաէլիպտիկ և դյութիչ ֆիլմերից մեկը: Ջորջ Սանդերսը և Ինգրիդ Բերգմանը հայտնվել են օտարացման բնապատկերում՝ իրարից, հարավային Իտալիայից։ Կցկտուրության, միայնության և տենչանքի ուսումնասիրություն՝ կառուցված հրաշքի հանդեպ պայծառ հավատով»։ 

 

«Ճամփորդություն դեպի Իտալիա», 1954

Ցանկում առկա են նաև Ժան Կոկտոյի «Գեղեցկուհին և հրեշը» (1946), Ֆրից Լանգի «Մ»-ը (1931), Պիեր Պաոլո Պազոլինիի «Մեդեա»-ն (1970), իսկ Բիլ Դուգլասից միանգամից 3 ֆիլմ՝ «Իմ մանկությունը» (1973), «Իմ ազգուտակը» ( 1974) և «Իմ ճանապարհը դեպի տուն» ( 1979): Բացի Յասուձիրո Օձուի վերոհիշյալ ֆիլմից, Սուինթոնը նաև կարևորում է համաշխարհայինդասականի «Մի պատմություն Տոկիոյում»-ը (1953): Լանգի «Մ»-ի մասին էլ Սուինթոնն ունի սեփական մեկնաբանությունը. «Ֆրից Լանգի առաջին հնչունային ֆիլմը։ Գերմանական էքսպրեսիոնիզմի կինոտաճար։ Պետեր Լորեն երեխայասպանի դերում, Բեռլին, 1931 թվական։ Հետապնդում։ Կալանավորում։ Գուցե սա է հոգեբանական թրիլերի բնօրինակը. այն ներքաշում է մեզ բոլորիս: Անողոք կոշտ և անպատմելի իմաստուն»։


Ինչ ֆիլմ դիտել տանը, երբ սիրտդ ուզում է ճամփորդել. «Մեծ ճողփյուն»

Ալմոդովարից բացի. իսպանական կինոյի ևս 5 կարևորագույն ֆիլմ

Ինչ դիտել, երբ սիրտդ ուզում է ճամփորդել. «Ճամփեզրերին»

Ինչ դիտել տանը. Քեյթ Բլանշեթի սիրելի ֆիլմերից 5-ը

Լավ ֆիլմեր, որոնց մասին ոչ ոք չի խոսում. բրիտանական «Վերա Դրեյքը»

Կինոքննադատները խորհուրդ են տալիս. [Ամստերդամից Կեյս Դրիսենը]

Պեդրո Ալմոդովարը կիսվում է ֆիլմերով, որոնք նայում է ինքնամեկուսացման մեջ

Ալմոդովարից բացի. իսպանական կինոյի կարևորագույն 5 ֆիլմ

Լավ ֆիլմեր, որոնց մասին ոչ ոք չի խոսում. ֆրանսիական «Խնամակալությունը»

Կինոքննադատները խորհուրդ են տալիս. [Ցյուրիխից բրազիլացի Ումբերտո Մուրեյրան]

Հին դրամապանակում մաշված թղթի կտորի վրա 20 տարի ապրած ֆիլմացանկ

Ինչ դիտել տանը. ֆրանսիական «Նոր ալիքի» դասական Անյես Վարդայի կարճամետրաժ ֆիլմը

Իլյա Խրժանովսկու «Դաու» մեգամասշտաբային նախագիծը ապրիլին հասանելի կլինի համացանցում

Instagram-յան կինոհավաքածուներ, որոնք Ձեզ են սպասում

Լավ ֆիլմեր, որոնց մասին ոչ ոք չի խոսում. «Լավ ժամանակ»

Գարնանա-ամառային կինոզբոսանք կարանտինի օրերին