Ֆասթինգ-դիետա. նիհարելու նոր միջոցը դուր է գալիս կանանց - VNews

Ֆասթինգ-դիետա. նիհարելու նոր միջոցը դուր է գալիս կանանց

Վերջին շրջանում մեծ ճանաչում է ձեռք բերում ֆասթինգ-դիետան, այն ինտերվալային ծոմապահություն է, որը թույլ է տալիս ուտել այն ամենն, ինչ ուզում ես, սակայն որոշակի ֆիքսված ժամերի ընթացքում։ Ֆասթինգի արդյունավետությունն արդեն իսկ հաստատել են բազմաթիվ դիետոլոգներ և հազարավոր կանայք։ Բանն այն է, որ տարիներ շարունակ պրոպագանդվել է սննդի հաճախակի ընդունումը, մասնագետները պնդում էին, որ քիչ և հաճախ ուտելը արագացնում է նյութափոխանակությունը, ինչն էլ օգնում է ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից։ Այսպիսով, ֆասթինգն ալտերնատիվ տարբերակ է։

Ինչի՞ մասին է ֆասթինգը

Ֆասթինգն ինտերվալային ծոմապահությունը է։ Առավել հայտնի ու կիրառելի է 18/6 ժամանոց ֆասթինգը. այն ենթադրում է սնվել 6 ժամվա ընթացքում և բացարձակապես ոչինչ չուտել 18 ժամ։ Վերոնշյալ սննդակարգն օգնում է օրգանիզմին այրել ճարպային պաշարները։ Ֆասթինգի գլխավոր առանձնահատկությունն ու առավելությունն այն է, որ կարիք չկա լիովին հրաժարվել որևէ կերակրատեսակից, ինչն էմոցիոնալ ու հոգեբանական առումներով հեշտացնում է նիհարելու ընթացքը։

Ե՞րբ սնվել, ե՞րբ չսնվել

Բավական է բաց թողնել նախաճաշը, ճաշը կամ ընթրիքը. դա պիտի լինի ձեր անձնական ընտրությունը՝ հիմնված ձեր սննդային նախասիրությունների ու ցանկությունների վրա։ Իմ անձնական փորձից ելնելով` խորհուրդ եմ տալիս բաց թողնելու համար ընտրել հենց ընթրիքը, սնվել առավոտյան 10-ից 4-ը, կամ  12-ից 6-ը։ Այս պարագայում 10-ից 4-ը սնվելն ամենաարդյունավետն է. սննդի վերջին ընդունման ու քնելու միջև ժամանակահատվածը երկար է, ուստի ձեր օրգանիզմն ավելի շատ ճարպեր է այրում։ Ի դեպ, գոյություն ունեն տարբեր ֆասթինգ-հավելվածներ, որոնք ձեր փոխարեն հաշվում են ժամերն ու ձեզ հիշեցնում՝ երբ սնվել, երբ՝ ոչ։

Առավելություններ

  • Առաջին հերթին 18 ժամյա ծոմապահության ընթացքում մեր ստամոքսը «հանգստանում» է։

 

  • Վերոնշյալ պրոցեսը բարձրացնում է իմունիտետը։

 

  • Կարգավորում է հորմոնալ ֆոնը:

 

  • Կարգավորում է շաքարի մակարդակն արյան մեջ։

 

  • Ծոմապահության ընթացքում ձեր օրգանիզմն այրում է ճարպի պաշարները՝ չշեղվելով նոր ստացած սնունդը մարսելու վրա։

 

  • Եթե ֆասթինգի հետ համատեղեք պարբերական ուժային մարզումներ, ապա շատ ավելի հեշտ կզարգացնեք ձեր մարմնի մկանային զանգվածը։

Ֆասթինգը հակացուցված է…

Ֆասթինգն ունի մի շարք հակացուցումներ, ուստի մինչ սեփական օրգանիզմի հետ էքսպերեմնտներ անելը, ցանկալի է խորհրդակցել բժշկի հետ։ Այսպիսով ֆասթինգը հակացուցված է հղիներին և կերակրող մայրերին, ինչպես նաև գաստրիտ ունեցող մարդկանց և լեղապարկի, վերերիկամային գեղձերի հետ կապված խնդիրներ ունեցողներին։

Դե ինչ, սիրեք ձեր մարմինն ու կատարելագործեք այն, նիհարեք՝ առանց հոգեբանական ճնշումների ու ընկճվածության, նիհարեք համով և առողջ։


5 ոճային լուք աշնան համար

10 բյութի լայֆհաք` իմ լոգարանից ձեր լոգարան

Շքեղ տասնյակ. Աշխարհի ամենաթանկարժեք հարսանեկան զգեստները

Հարսանեկան զգեստներ, որ մտան պատմության մեջ

Ինչպե՞ս ոճային հագնվել՝ առանց մեծ գումարներ ծախսելու

Ամառային բյութի-թրենդ. գունավոր մազեր

2020-ի ամենանորաձև գլխաշորերն ու գլխարկները

7 բյութի-սխալ հայ աղջիկներից

5 մթերք, որ պետք է բացառել սննդակարգից, եթե ուզում եք նիհարել

ընտիր դիմակ. իմ լոգարանից ձեր լոգարան

«Ինչպե՞ս նիհարել». խորհուրդ է տալիս հոգեթերապևտ Կուրպատովը

Լեգենդար կանանց մեծ ու փոքր գաղտնիքները

2 կենսատու դիմակ. իմ լոգարանից ձեր լոգարան

Մաշկի խնամք տնային պայմաններում. դիմակ

Գեղեցկության, «Bodypositive»-ի ու կարծրատիպերի մասին. Զառա Ղազարյան

ինչպե՞ս քաշ չհավաքել այս օրերին [Լիդիա Այվազյան]