Ի՞նչ դիրքերով էին գրում դասականները... - VNews

Ի՞նչ դիրքերով էին գրում դասականները…

Հետաքրքիր է՝ ինչպե՞ս են ծնվել համաշխարհային պատմության ամենահայտնի ու սիրված գործերը, ինչպե՞ս են սիրել աշխատել դասական գրողները։ Այդ ամենի մասին՝ մեր անդրադարձում։

Էռնեստ Հեմինգուեյ

Էռնեստ Հեմինգուեյն իր կյանքի ընթացքում տպագրել է 7 վեպ, պատմվածքների 6 ժողովածու, 2 գիտահանրամատչելի գիրք: Մահվանից հետո Հեմինգուեյի արխիվը ուսումնասիրվել է և հայտնաբերվել 10.000 էջ չհրատարակված գործեր: Դրանց մեծ մասը հեղինակը գրել է ննջարանում փակված՝ ոտքի վրա: Գրողը սիրում էր կանգնած աշխատել, նա հիմնականում ոտքի վրա էր գրում: Կուբայում «Ծերունին ու ծովը» վիպակի վրա աշխատելու տարիներին Հեմինգուեյը հաջողեցնում էր խմել մինչև ուշ գիշեր, և արթնանալ վաղ առավոտյան: Արթնանալուն պես ստեղծագործում էր գրամեքենայի առջև՝ կանգնած վիճակում,ինչից հետո սկսում էր դատարկել հայտնի «Floridita» շշերը:

Վիրջինիա Վուլֆ

Բրիտանացի գրող, գրաքննադատ Վիրջինիա Վուլֆը երիտասարդ տարիքում նախընտրում էր կանգնած գրել: Քվենտին Բելլը՝ Վուլֆի զարմիկը, հավելում է, որ այդ սովորությունը գալիս էր փոքր տարիքում քույրերի մեջ եղած մրցակցությունից: Վուլֆի քույրը՝ Վանեսան, նկարչուհի էր և նկարում էր մոլբերտի առջև կանգնած: Բելլը նկատում է. «Սա ստիպեց Վիրջինիային մտածելու, որ իր զբաղմունքը կարող է ավելի քիչ դժվար թվալ, քան քրոջինը»: Հետագայում Վուլֆը փոխեց սովորությունը և անցավ նստած գրելուն:

Վիկտոր Հյուգո

Կանգնած գրելու սովորությունից չհրաժարվեց մեկ այլ գրող՝ Վիկտոր Հյուգոն։ Ի դեպ, իր «Փարիզի Աստվածամոր տաճարը» գրել է՝ փորձելով տեղավորվել խիստ վերջնաժամկետների մեջ : 1830-ի աշնանը նա մի քանի ամիս ուներ գիրքն ավարտելու համար: Ժամկետների մեջ տեղավորվելու համար Հյուգոն ինքն իրեն տնային կալանքի էր ենթարկել կողպել բոլոր հագուստներն ու թողել մի մոխրագույն շալ, որով էր կանգնում էր աշխատասենյակում և ստեղծագործում: Այս ծայրահեղ միջոցներն իրենց արդյունքը տվեցին և Հյուգոն Վեպն ավարտին հասցրեց ժամկետի մեջ:

Մարկ Տվեն

Աշխարհահռչակ ամերիկացի գրող, երգիծաբան Մարկ Տվենը 20-րդ դարի համաշխարհային գրականության մեջ ճանաչվել է որպես դասական, միաժամանակ՝ իսկական ազգային գրող, որը հայտնագործել է այն Ամերիկան, որտեղ ողբերգականը կատակերգականի կողքին է, սարսափելին՝ բանաստեղծականի։ Վերջինս նույնպես հորիզոնական դիրքի սիրահար էր։

Թրումեն Կապոտե

Ամերիկացի վիպասան, կինոսցենարիստ, դրամատուրգ և դերասան Թրումեն Կապոտեի  պատմվածքներից, վեպերից, վիպակներից և պիեսներից շատերը, ներառյալ «Նախաճաշ Թիֆանիի մոտ» վիպակը  և «Սառնարյուն սպանություն» վեպը համարվում են գրականության դասական գործեր: Կապոտեի վեպերի, պատմվածքների և պիեսների հիման վրա ստեղծվել է առնվազն 20 ֆիլմ:  Թրումեն Կապոտեն ինքն իրեն կոչում էր «հորիզոնական գրող»:

Նա ասում էր՝ «Մինչև չպառկեմ անկողնուն կամ բազմոցին՝ ծխախոտն ու սուրճն էլ ձեռքիս տակ, չեմ կարողանում մտածել։ Ես պիտի ծխեմ և փոքր կումերով վայելեմ խմիչքը: Կեսօրին սուրճից անցնում եմ անանուխով թեյի, հետո խերեսի ու մարտինիի»:

 

 


Ալֆոնս Դոդեն ասել է…

Կարդում ենք արևմտահայ պոեզիա

Սերը տևում է մեկ բանաստեղծություն. Նարեկ Կոսմոս

Ինչու՞ են Բարսելոնայի տաքսիները սուգ ու ամոթ խորհրդանշում

Հովհաննես Հովհաննիսյանի և Վարդգես Սուրենյանցի ընկերության մասին…

QUIZ․ ո՞ւմ տողերն են… ժամանակակից հայ գրականություն

Ինչպե՞ս աշխատել տնից ու չկորցնել մոտիվացիան. ըստ Չերչիլի, Էյնշտեյնի ու Հյուգոյի

Տղամարդիկ կյանքի 1 տարին վատնում են կանանց նայելով

Եթե Թեհլերյանը վրիպեր, կրակելու էր Իսահակյանը…

Մի օպերայի պատմություն. հուշագրություն

Հասմիկ Սիմոնյան. բանաստեղծություններ

Վախթանգ Անանյան…

Հետաքրքիր փաստեր վիրուսների մասին

Մարդու մարմնի թանգարանը հրավիրում է հետաքրքիր զբոսանքի

Զարուհի Բաթոյան. պարզ ճշմարտություն…

Հանճարները նաև հանճարեղ կատակում են…