Ինչպե՞ս վարվել մարդկանց հետ, որոնք դեպրեսիայի մեջ են - VNews

Ինչպե՞ս վարվել մարդկանց հետ, որոնք դեպրեսիայի մեջ են

Դեպրեսիան ամենատարածված հոգեկան խանգարումներից մեկն է. Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության տվյալներով ՝ 2017 թվականի փետրվարի դրությամբ այս հիվանդությունից տառապում է ավելի քան 300 միլիոն մարդ: Մեր օրերում և մեր աշխարհագրական դիրքում, դեպրեսիայի ռիսկերը կտրուկ բարձրանում են… Ստորև կներկայացնենք մի քանի խորհուրդ, որոնք կօգնեն ճիշտ մոտեցում դրսևորել՝ դեպրեցիայով տառապող մեր հարազատների նկատմամբ:

Ընդունեք հարցի լրջությունը

Փոփ մշակույթը մեզ ստիպում է կարծել, որ դեպրեսիան ոչ այլ ինչ է, քան սեզոնային ընկճվածություն. Մեզանից շատերը լսել են (կամ իրենք են ասել) «Ես այսօր ընկճված եմ»: Իհարկե, ցանկացած անձ զգում է մելամաղձության և դեպրեսիայի նոպաներ `քնի պակասի, աշխատանքային խնդիրներ, սիրելիի հետ վեճեր և նույնիսկ վատ եղանակի պատճառով: Բայց հենց շրջապատող հանգամանքները փոխվում են, ամեն ինչ կարգավորվում է: Դեպրեսիան լրիվ ուրիշ բան է. դրա պատճառները կարող են խորապես թաքնված լինել, դեպրեսիան  ուժեղ ազդեցություն է ունենում մարդու կյանքի որակի վրա և միայն 40% դեպքերում է անցնում ինքնուրույն, և նույնիսկ այդ դեպքում՝ ոչ ամբողջությամբ:

Դեպրեսիան հիմնականում արտահայտվում է անընդհատ ընկճվածության ու քրոնիկ հոգնածության տեսքով, այն իրենից ենթադրում է հետաքրքրության կորուստ այնպիսի երևույթների հանդեպ, որոնք նախկինում հաճելի էին: Բացի այդ, հիվանդությունը կարող է ուղեկցվել տարբեր սոմատիկ դրսևորումներով. անձը կամ տառապում է անքնությունից, կամ անընդհատ ուզում է քնել, նա կորցնում է սեքսուալ հետաքրքրվածությունը և այլն: Չի կարողանում կենտրոնանալ ինչ-որ բանի վրա, գործի մեջ դառնում է անարդյունավետ: Կորցնում է ախորժակը կամ սկսում է չափից շատ ուտել: Դեպրեսիան կարող է հանգեցնել նաև կյանքի նկատմամբ հետաքրքրության լիակատար կորստի, սուիցիդալ մտքերի և ինքնասպանության:

Դեպրեսիայի ռիսկը կարող են ավելացնել հոգեբանական ցնցումները կամ վնասվածքները, ընտանեկան անբարենպաստ իրավիճակը կամ ծնողների սիրո պակասը, գենետիկ հակումը կամ տարբեր հիվանդությունները, ինչպես նաև ալկոհոլի կամ թմրանյութերի օգտագործում: Ավելին, հոգեբանական դեպրեսիան, որն առաջացրել է, օրինակ, սիրելիի մահը, ամուսնալուծությունը կամ բռնությունը, պարտադիր չէ, որ առաջ գա անմիջապես. երբեմն նման դժբախտությունների հոգեբանական արձագանքը շատ ավելի ուշ է առաջանում….

Ցույց տվեք, որ նրա կողքին եք

Դեպրեսիա ունեցող մարդիկ ոչ միայն իրենց միայնակ են զգում, այլ նաև հաճախ ամոթի և մեղավորության զգացողություն են ունենում՝  իրենց զգացմունքների և հույզերի համար: Վախենալով չարժանանալ ընկերակցության, փոխարենն արժանանալ ծաղրանքի և մերժման ՝ նրանք նախընտրում են լռել իրենց հոգեբանական խնդրի մասին: Այդպիսով, նրանք օգնություն չեն փնտրում, իսկ հաճախ հրաժարվում են ընդունել իրենց իրավիճակի լրջությունը: Մնալով իրենց զգացմունքների հետ մենակ ՝ շատերը փորձում են ճնշել և թաքցնել դրանք, և միայն ավելի են համոզվում սեփական «աննորմալության», անարժեքության և անօգուտության մեջ: Ուսումնասիրությունները հաստատում են, որ միայնության զգացողությունը կարող է սուիցիդալ մտքեր առաջացնել, հետևաբար, սիրելիների և ընկերների աջակցությունը հատկապես կարևոր է դեպրեսիայով տառապող մարդկանց համար: Ցույց տվեք, որ դուք նրա հետ եք՝ անկախ նրա հոգեկան ապրումներից. չէ՞ որ անձի վիճակը ոչ մի կերպ չի ազդում նրա նկատմամբ ձեր վերաբերմունքի վրա, դուք հասկանում եք նրա տառապանքի խորությունը և պատրաստ եք օգնել:

Մի արժեզրկեք նրա զգացմունքներն ու խնդիրները

Եթե ​​դուք երբեք դեպրեսիա չեք ունեցել, ապա դժվար թե կարողանաք լիովին հասկանալ ձեր մտերիմի վիճակը: Մի փորձեք համեմատել դա «վատ օրվա» կամ կյանքի դժվարին շրջանի հետ և մի խնդրեք դեպրեսիվ մարդուն «ուշքի գալ» կամ «դրական մտածել»: Նույնիսկ եթե դուք անկեղծորեն ցանկանում եք ցույց տալ ձեր աջակցությունը, այդպիսի խորհուրդը միայն կարժեզրկի դեպրեսիայի մեջ հայտնված մարդու զգացմունքները, քանի որ նա գիտի, որ ամեն ինչ այդքան էլ պարզ չէ: Այս իրավիճակում հայտնված մարդիկ հաճախ լսում են. «Ուրիշներն ավելի վատ խնդիրներ ունեն, քան դու», «այդ ամենը քո գլխում է», «ինչ-որ օգտակար բան արա», բայց այս ամենը միայն ավելի մեծ ամոթի, մեղքի կամ գրգռման պատճառ է դառնում: Լսելով նման մի բան ՝ մարդը կարող է եզրակացնել, որ դուք երբեք չեք հասկանա նրան: Եթե ​​չգիտեք, թե ինչ պետք է ասեք նման իրավիճակում (և դա նորմալ է), պարզապես գրկախառնվեք, ասեք. «Ես չեմ էլ կարող պատկերացնել, թե ինչ ես ապրում հիմա, բայց ես տեսնում եմ, որ դա շատ դժվար է», և թող մարդն իր զգացմունքները ցույց տա այնպես, ինչպես ճիշտ է գտնում. դա նրան անհրաժեշտ է՝ օդ ու ջրի պես:

Դեպրեսիայի մեջ գտնվող անձի խոսքերը և գործողությունները ուղղված չեն ձեր դեմ

Դեպրեսիայով տառապող մարդիկ սովորաբար չեն կարողանում վարել նույն ակտիվ կենսակերպը, ինչպես նախկինում: Օրինակ ՝ նրանք դադարում են պատասխանել հաղորդագրություններին և զանգերին, մերժում են ընթրելու կամ կինոնկարներ դիտելու առաջարկները, նույնիսկ բաց են թողնում ձեր ծննդյան օրը կամ հարսանիքը: Դա տարօրինակ ու վիրավորական է թվում. Ի վերջո, մինչ վերջերս ամեն ինչ կարգին էր, բայց այսօր մարդը խուսափում է հանդիպելու առիթներից, իսկ եթե նա, այնուամենայնիվ, համաձայն է հանդիպել, ապա կարող է իրեն անտարբեր պահել և նույնիսկ չփորձել ձևացնել, թե ինքը ուզում է լսել ձեզ:

Այս ամենը, ձեր ձեր հանդեպ ունեցած վատ վերաբերմունքի մասին չէ. պարզապես դեպրեսիվ վիճակում, սովորաբար,  ուժ չկա: Նույնիսկ հասարակ, սովորական գործերը ՝ անկողնուց վեր կենալը, ցնցուղ ընդունելը և նախաճաշելը շատ դժվար են դառնում: Առավել դժվար է գնալ մի տեղ, որտեղ շատ մարդիկ կլինեն: Բացի այդ, մարդկանց հետ շփումը պահանջում է որոշակի փոխգործունեություն, որի համար դեպրեսիայի մեջ գտնվող անձը չունի բավարար հուզական ռեսուրսներ: Հիշեք, որ ընկճված մարդիկ զգում և գնահատում են իրենց սիրելիների աջակցությունը, բայց նրանք պարզապես չեն կարող դրան արձագանքել:

Օգնեք ամենապարզ հարցերում

Երբ քեզ հարազատ մարդը հիվանդության պատճառով չի կարող ինչ-որ բաներ անել, ցանկություն է առաջանում վերցնել ամեն ինչ քո վրա: Դուք իսկապես կարող եք օգնել, բայց այստեղ դուք պետք է իմանաք, թե երբ կանգ առնել: Եթե ​​միասին եք ապրում, ապա օգնեք առօրյա գործերում. արթնացրեք նրան առավոտյան և ժամանակին հիշեցրեք, որ պետք է քնել, հիշեցրեք ցնցուղ ընդունելու կամ լոգարանում պառկելու մասին, հոգ տարեք, որ նա լավ սնվի և ժամանակին ընդունի դեղամիջոցները, եթե այդպիսիք նշանակված են: Կարող եք փորձել ներգրավել նրան ինչ-որ ֆիզիկական ակտիվության մեջ. հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ ֆիզիկական վարժությունները կարող են օգնել դեպրեսիայի բուժման և կանխարգելման գործում:

Ամենակարևորը՝

Առաջարկեք դիմել մասնագետի օգնությանը

Դեպրեսիան, սովորաբար,  ինքն իրեն չի անհետանում, բայց նույնիսկ եթե ինչ-որ պահի վերանա, այն կարող է վերադառնալ: Վիճակագրության համաձայն, իրենց կյանքում դեպրեսիվ դրվագ ունեցողների 50% -ը որոշ ժամանակ անց կունենա ընկճախտի երկրորդ դրվագը, իսկ բժշկական պատմության մեջ երկու դեպրեսիվ դրվագներ ունեցող մարդկանց 80% -ը, վաղ թե ուշ, բախվում է երրորդ դրվագին: Այսպիսով, դեպրեսիայի մեջ գտնվող մարդը պետք է անպայման դիմի մասնագետի, առաջին հերթին ՝ հոգեբույժի, որը, անհրաժեշտության դեպքում, կարող է դեղեր նշանակել, կամ ուղղորդել հոգեբանի մոտ. ըստ խնդրի լրջության: Ճիշտ է, շատերի համար դժվար է այս քայլին գնալ. չէ՞ որ, մեր իրականության մեջ, բժշկի գնալը համարվում է «ծայրահեղ միջոց», պարտության ընդունում:

Ձեր սիրելին կարող է լրջորեն վախենալ, որ իրեն կպիտակավորեն, որպես «հոգեկան հիվանդ». ձեր պարտքն է բացատրել նրան, որ մասնագետին դիմելու մեջ որևէ ամոթալի բան չկա: 

 

 

 


Աբյուզիվ հարաբերություններ. աբյուզի 9 նախանշան

Սիրո ու հարաբերությունների հոգեբանություն (ամենաընթերցված)

Մի քանի բան, որ պետք է անել առավոտյան, որպեսզի այն բարի լինի

Ժողովուրդների և ամբոխների մասին. Գյուստավ Լե Բոնի եզրակացությունները

Ի՞նչ է բիպոլյար խանգարումը + [հայտնիներ՝ նման ախտորոշմամբ]

Անպատասխան սիրո հոգեբանական պատճարները

Մարմնի լեզու. ինչ է մատնում մեր պահվածքը մեր մասին

Ինչպե՞ս խուսափել աշնանային դեպրեսիայից

15 միֆ ամուսնական կյանքի ու հարաբերությունների մասին

6 ոսկե կանոն՝ առողջ հարաբերությունների համար

Ինչպե՞ս են խելացի մարդիկ հարաբերվում «չսիրելիների» հետ

Հիմնական ճգնաժամերը սիրային հարաբերությունների ընթացքում…

Սե՞ր, թե՞ կապվածություն. [զգացմունքների վերլուծություն]

Ինչպե՞ս է առաջին սերն ազդում հետագա հարաբերությունների վրա

7 ճշմարտություն ՝հայտնի հոգեբանից

6 նախանշան, որ նա ձեզ դավաճանում է