Logo
ՍՊՈՐՏ / Լրահոս
Հեղինակ

Նաիրա Պողոսյան

15:54 / 23.06.2022Լրահոս
FedEx

FedEx-ը շուտով կլուսանկարի ձեր փաթեթը՝ ապացուցելու, որ այն առաքվել է

Ծառայությունը հասանելի կլինի «ընտրված շուկաներում», իսկ հետո ամբողջությամբ կներդրվի ԱՄՆ-ում և Կանադայում:

FedEx-ը շուտով կլուսանկարի փաթեթները ձեր դռան մոտ՝ առաքման ապացույցներ տրամադրելու համար, երբ դրանք ստորագրելու պահանջ չկա:

«Սա այն է, ինչ պահանջում էին առևտրականները և էլեկտրոնային առևտրի հաճախորդները, և մենք հպարտ ենք, որ առաջինն ենք հայտարարում՝ այս ծառայությունը հասանելի կլինի մասնավոր հաճախորդներին»,- ասել է FedEx-ի հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր Բրի Քարերն այսօր տարածած մամուլի հաղորդագրության մեջ: 

Անվճար ծառայությունը հասանելի կլինի FedEx Express-ի և FedEx Ground-ի հաճախորդներին՝ ընկերության FedEx Delivery Manager անվճար պորտալ մուտքով և առանց մուտքի:

Նոր ծրագիրն ակնհայտորեն պաշտպանության լավ աղբյուր կլինի FedEx-ի համար, ինչպես նաև կօգնի բիզնեսի սեփականատերերին, որոնց հաճախորդները հաղորդում են, թե իրենց փաթեթը չի առաքվել: Այն նաև լավ ռեսուրս է հաճախորդների համար՝ պարզելու, թե արդյոք փաթեթները երբևէ հասե՞լ են իրենց դռան մոտ:

«Photo on Delivery» անվամբ նմանատիպ ծրագիր Amazon-ը գործարկել է դեռ 2018 թվականին։ Այն նախատեսված էր առաքման ապացույցներ տրամադրելու համար և հաճախորդներին օգնելու գտնել իրենց փաթեթները, բայց հասանելի էր միայն որոշակի շրջաններում: Ըստ Amazon-ի՝ ծրագիրը թույլ է տվել օգտագործել պատկերները՝ ստուգելու փաթեթի գտնվելու վայրը, որակի վերահսկումը և հետաքննելու հաճախորդի ցանկացած մտահոգություն: Նրանք, ովքեր չէին ցանկանում լուսանկարել իրենց փաթեթները, կարող էին հրաժարվել ծրագրից:

FedEx-ի հաշիվ չունեցող հաճախորդները կկարողանան դիտել իրենց լուսանկարը՝ օգտագործելով FedEx Tracking Tool-ը՝ մուտքագրելով բեռնափոխադրմանը հետևելու համարը: Նրանք, ովքեր ունեն հաշիվ, կարող են նայել այն FedEx Delivery Manager-ի միջոցով:

FedEx-ը հաղորդում է, որ ծառայությունը նախ հասանելի կլինի FedEx Delivery Manager-ի օգտատերերին «ընտրված շուկաներում», իսկ հետո՝ հենց տոնական առաքումների սեզոնին, հասանելի կլինի ԱՄՆ-ի և Կանադայի հաճախորդներին:
 

Լրահոս