Logo

Սերը արվեստի պրիզմայով. ինչպես են «Euphoria»-ի հեղինակները գեղանկարչության և կինոյի գլուխգործոցների օգնությամբ փոխանցել հերոսների զգացմունքները

Հեղինակ
tigran5
20:11 / 16.02.2022ՍՊՈՐՏ

Главное изображение статьи

Euphoria-ի առաջին իսկ դրվագից պարզ դարձավ, որ սերիալը կուլտ դառնալու մեծ պոտենցիալ ունի։ Դեռահասներին, ովքեր թմրանյութեր են ընդունում, խոսում են սեքսի մասին և հանդիպում Tinder-ով, հետևում են գրեթե նույն պատանիներն ամբողջ աշխարհում: Երբ 2019-ին ավարտվեց առաջին սեզոնը, Euphoria-ի երկրպագուները շունչը պահած սպասում էին ավելիին:

Եվ հիմա՝ ավելի քան երկու տարի անց, HBO-ն թողարկեց երկրորդ սեզոնը: Առաջին իսկ դրվագից «Էյֆորիան» բառացիորեն պայթեցրեց համացանցը։ Օգտատերերն արդեն հասցրել են քննարկել Մեդիի կերպարները (և գնել նույն սև զգեստը, ինչ նրանն է), ստեղծել հազարավոր մեմեր և սիրահարվել Ֆեսկոյին։ Չնայած այն հանգամանքին, որ այս սեզոնն ավելի մռայլ էր, միևնույնն է, կերպարներին դիտելը դեռ հետաքրքիր է (թեև էմոցիոնալ ծանրաբեռնված):

Շատերին գրավեց հատկապես 4-րդ սերիան, որը սկսվում է Ռուի և Ժյուլի սեքսի տեսարանով։ Հեղինակները որոշել էին ցույց տալ իրենց զգացմունքների խորությունն արվեստի գործերի և կուլտային ֆիլմերի հղումների միջոցով։ Ռուն և Ժյուլը «փորձում են» սիրահարների կերպարները «Titanic»-ից, «Ghost»-ից, «Brokeback Mountain»-ից և նույնիսկ «Snow White»-ից: Նրանք դառնում են Յոկո Օնոն և Ջոն Լենոնը 1980 թվականի Rolling Stone-ի շապիկից և վերստեղծում Ռենե Մագրիտի «Համբույրը»: Այն ստացվեց գեղեցիկ, զգայական և իսկապես նորովի։ 

Ֆրիդա Կալո. «Ինքնադիմանկար Թեխուանայի պատկերով»

Titanic

Brokeback Mountain

Ռենե Մագրիտ «Համբույրը»

 

Յոկո Օնոն և Ջոն Լենոնը՝ The Rolling Stone 1980-ի շապիկին

Ghost

Snow White and the Seven Dwarfs

Սանդրո Բոտիչելի. «Վեներայի ծնունդը»

 

Մեզ կարող եք հետևել նաև Telegram-ում

Հարցում

Աղյուսակներ

Հայաստան, Պրեմիեր Լիգա