Netflix հոսքային ծառայությունն աշխատակիցներին խորհուրդ է տվել «խելամտորեն ծախսել բաժանորդների գումարները»։ Նոր «հայտարարությունը» հրապարակվել է ընկերության պաշտոնական կայքում։
Ըստ The Hollywood Reporter-ի՝ խելամիտ ծախսերի պահանջն առաջին անգամ ձևակերպվել է ընկերության բաժնետերերին ուղղված նամակում՝ 2018 թվականին։
Մինչ այս, Netflix-ը հաղորդում էր բաժանորդների զգալի արտահոսքի մասին. 2022 թվականի առաջին եռամսյակում սթրիմինգը կորցրել է 200 հազար հետևորդ՝ ընդհանուր հաշիվների, համաճարակի և կատաղի մրցակցության պատճառով։
Ծառայության բաժանորդների թիվն ամբողջ աշխարհում նվազել է՝ հասնելով մոտ 222 միլիոնի։ Վերջին անգամ Netflix-ն օգտատերերի կորստի մասին հայտարարել էր 2011 թվականի հոկտեմբերին։ Ըստ ընկերության կանխատեսումների՝ երկրորդ եռամսյակում կորուստները կկազմեն ևս 2 միլիոն բաժանորդ։