Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն - VNews
    • Vnews Life Vnews

Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

apple evolution thumbnail - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

1981 թվականին մամուլի ասուլիսում լրագրողի հարցին, թե ինչու հենց Apple, Սթիվ Ջոբսը պատասխանել է.

«Ես սիրում եմ խնձոր և սիրում եմ դրանք ուտել: Բայց Apple-ի հիմնական գաղափարը պարզությունը հասարակությանը հասանելի դարձնելն է ամենաբարդ ձևով, ընդամենը սա, ուրիշ ոչինչ»:

«Ստեղծագործական պտուղ, Apple. պարզ, բայց ուժեղ:

Կան բազմաթիվ այլ տեսություններ այն մասին, թե որտեղից է Apple-ը ստացել իր անվանումը:

  1. Ոգեշնչված Եվայից, որը կծել է արգելված պտուղը
  2. ժամանակակից համակարգիչների հայր Ալան Թյուրինգի պատմությունից, ով ինքնասպան է եղել թունավոր խնձոր ուտելիս:
  3. Հունական դիցաբանությունից, որտեղ նիմֆերը կարող էին անմահություն ձեռք բերել՝ ուտելով ոսկե խնձոր:

Պետք չէ բարդ տարբերակներ փնտրել, Սթիվ Ջոբսն ուղղակի շատ էր սիրում խնձոր:

TD Jobs 1000x350 c - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

Apple-ի լոգոյի պատմությունը նույնքան հարուստ է, որքան ապրանքանիշը: Ընկերության զարգացման յուրաքանչյուր փուլ՝ Նյուտոնի խնձորի առաջին լոգոտիպից մինչև մինիմալիստական ​​սև խնձոր, արտացոլվում է լոգոյի տարբերակներում:

Apple-ի լոգոտիպի նշանակությունը

Սթիվ Ջոբսի կյանքի ամենավառ ժամանակահատվածը՝ խնձորի այգիներում ժամանակ անկացնելն անմիջական կապ Apple-ի հետ: Այն նաև գիտական ​​սիմվոլիկա ունի: Պտուղը Իսահակ Նյուտոնի փայլուն հայտնագործության անմիջական խորհրդանիշն է, ճիշտ այնպես, ինչպես խնձորը հարվածեց գիտնականի գլխին, ծանրության օրենքը վերադարձավ Նյուտոնին, երբ նա խաղաղ հանգստանում էր խնձորենու տակ: Այս իրադարձության նշանակությունը գիտության հիմքն է դրել այն տեսքով, որն ունենք այսօր, այն նույնքան հեղափոխական էր, որքան առաջին համակարգչի ստեղծումը:

Apple- ի լոգոտիպի նախագծման առաջին փորձը

1976 թվականին համահիմնադիր Ռոնալդ Ուեյնը նկարազարդել է Apple-ի առաջին լոգոյի դիզայնը: Այս տարբերակը հեռու էր կատարյալ լինելուց, հատկապես բրենդի դիզայնի առումով, որն իհարկե չէր կարող ինովացիոն Apple-ը ներկայացնել շուկայում: Նման լոգոտիպը կարող է զարդարել արհեստական ​​գարեջրի շիշ կամ ռեստորանի ճաշացանկի էջեր, բայց ոչ տեխնոլոգիական արտադրանք: Բարեբախտաբար, այս տարբերակը 1 տարվա կյանք է ունեցել:

1976

Ընկերության առաջին լոգոյի ստեղծող Ռոնալդ  Ուեյնը որոշել էր օգտագործել ծառի տակ նստած Իսահակ Նյուտոնի՝ խնձորը ծառից նրա գլխին ընկնելու պատկերը: Ռեյնը կարճ ժամանակահատված է աշխատել Apple-ում, ինչպես նաև իր՝  ոչ այդքան հաջող լոգոտիպը:

apple first logo 0 - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

1977

Մեկ տարի անց Սթիվ Ջոբսը  «հնաոճ» է համարել Ուեյնի լոգոտիպը, քանի որ չափազանց դժվար էր օգտագործել այն ավելի փոքր մասշտաբով: Ջոբսը հավատում էր ժամանակակից համակարգչային դիզայնի կարևորությանը և ցանկանում, որ լոգոն ամրապնդեր այդ գաղափարը և տպավորեր հաճախորդներին: Ի վերջո, լոգոն ներկայացնում է ապրանքանիշը: Հնաոճ լոգոտիպը մարդկանց մոտ տպավորություն կստեղծի, որ ապրանքանիշը նույնպես հնացած է:

Հաջորդ լոգոն վստահվել է դիզայներ Ռոբ Յանոֆին: Յանոֆի դիզայնը բավականին պարզ էր` 2D խնձոր` պոկված/կծած/ կտորով և ծիածանի գծերով: Կծած նշանն այնպես է օգտագործվել, որ մարդիկ այն չշփոթեն բալի հետ:

download 2 - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

1998

Սթիվ Ջոբսը հեռացել է Apple-ից 1985-ին՝ վերադառնալով 1997-ին, քանի որ ընկերությունը արագ տեմպերով գումարներ էր կորցնում և կանգնած էր սնանկության իրական սպառնալիքի առջև:

Ընկերության ապրանքանիշի իմիջի ամբողջովին թարմացումից զատ, Ջոբսի ամենամեծ խնդիրներից էր լոգոյի վերաբեռնումը. այն ընդունված և սիրված խորհրդանիշ էր և պետք է շարունակեր իր գործունեությունը, եթե ընկերությունը ցանկանում էր գոյատևել: Նա հանել է ծիածանի գույները և դրանք փոխարինել սևով`լրացնելու իրենց նոր, նրբագեղ և համակարգչային արծաթագույն մոդելների ստեղծումը: Այս նոր լոգոն պետք է օգտագործվեր իրենց վերջին նորարար iMac արտադրանքի վրա և հիմք կհանդիսանա հաղթական վերադարձի համար:

Apple symbol 960x449 - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

2001-2007թթ

2001 թվականին թողարկվել է macOS X «Cheetah»-ը՝ էապես ազդելով Apple-ի լոգոտիպի վրա: Այն կրկնում էր Aqua-ի ինտերֆեյսը: Ավելի ուշ, Apple-ի լոգոտիպը կրկին փոխվել է. փայլեցված ապակին վերածվել է ավելի մետաղական հյուսվածքի:

Այսօր Apple-ն ունի ամբողջությամբ հարթ, մինիմալիստական լոգո՝ 3 գույնով՝ սպիտակ, սև և արծաթագույն: Այն պարզ, բայց դեռևս ուժեղ լոգո է, որը լավագույն կերպով է ներկայացնում բրենդը:

Logo de Apple entre 2001 y 2007 - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

 Ինչո՞ւ է Apple-ի ներկայիս լոգոն «աշխատում», ինչո՞ւ է այն արդյունավետ

Լոգոն ունի պարզ, էլեգանտ դիզայն և ակնթարթորեն ճանաչելի է: Apple-ի բրենդինգը կենտրոնանում է որոշակի զգացմունքների, հուզական կապի և ուժեղ զգացողությունների վրա, որոնք առաջանում են լոգոտիպը տեսնելիս: Apple-ի բոլոր ժամանակների լոգոտիպերը մշտապես պատմում են նույն պատմությունը՝ մարդկանց թույլ տալով հետևել իրենց երազանքներին և ձգտել ավելիին:

MFHVMYQCeJHMGop4u8VkzJ 1200 80 - Apple լոգոյի էվոլյուցիան. մի խնձորի պատմություն

 

 


iPhone 13-ի պահանջարկը սպասվածից ցածր է

USB-C-ի ստեղծողները դեմ են սարքերի համար մեկ միակցիչի ներդրմանը

2021 թվականի լավագույն 5 պլանշետը

Apple-ը խոստովանում է. iPhone 12-ը լուրջ թերություն ունի

11.11 վաճառքում Xiaomi-ն վաճառել է ավելի քան 1 միլիոն սմարթֆոն, և դա միայն Չինաստանում

Apple-ը թողարկում է iOS 15.1.1 թարմացում

Չինական Tecno ընկերությունը ծաղրել է Samsung-ին

iOS 15-ի թաքնված գործառույթներն ու iPhone-ի հնարքները

Apple-ը գաղտնի գնում է Google-ի գովազդը՝ շահույթն ավելացնելու համար

Apple-ը կիսով չափ կրճատել է iPad-ի արտադրությունը

Microsoft-ը մոտենում է Apple-ին ամենաթանկ ընկերությունների մրցավազքում

Ստեղծել մոբայլ ինդուստրիա և չգտնել իր ուրույն տեղը. հետադարձ հայացք LG-ի ձախողումներին

Apple-ի, Microsoft-ի և Google-ի ղեկավարները կհանդիպեն Բայդենի հետ

Հայտնի է նոր Mac mini-ի թողարկման ամսաթիվը

Samsung-ի հաջողության պատմությունը. մթերային խանութից մինչև տեխնոլոգիական հսկա

Apple-ը վերափոխում է նոր MacBook Pro-ն