Առողջ քուն, մեդիտացիա և գեղեցկություն. 2021 թ.-ի առողջ ապրելակերպի հիմնական թրենդները - VNews

Առողջ քուն, մեդիտացիա և գեղեցկություն. 2021 թ.-ի առողջ ապրելակերպի հիմնական թրենդները

  • 56
a2fa26cc5aec5d24083b6538d11bd08d ce 750x467x0x32 cropped 960x600 - Առողջ քուն, մեդիտացիա և գեղեցկություն. 2021 թ.-ի առողջ ապրելակերպի հիմնական թրենդները

Ըստ WGSN- ի ՝ վերլուծաբանները անվանել են 2021-ի առողջության հիմնական միտումները: Նրանց կարծիքով, այս տարի ավելի ու ավելի է աճում առողջության, մտավոր և ֆիզիկական բարեկեցության խնամքի ոլորտը, և արդեն հնարավոր է որոշել հիմնական ուղղությունները:

Այսպիսով, այս ոլորտում հիմնական միտումներից մեկը կլինի առողջ քունը : Մարդիկ սկսել են ավելի շատ հետաքրքրվել քնի խնամքի տեխնոլոգիաներով, ինչպիսիք են խելացի անկողնային պարագաները, քնի հետևող սարքերը և լույսը կարգավորող սարքերը: Շատ կարևոր է նաև քնելու համար նախատեսված տարածքը։

«Մենք ննջասենյակին նայում էինք որպես կարևոր տարածք, որում իրոք ներդրումներ են կատարում սպառողները», – ասաց փորձագետ Հարրիեթ Կիլիկիտան :

Առողջարարական արդյունաբերության զարգացման մեկ այլ կարևոր միտում է գեղեցկության արտադրանք արտադրող և ծառայություններ մատուցող ընկերությունների և  գնորդների աճող պահանջարկը: «Գեղեցկության արդյունաբերության մեջ մարդիկ կարիք ունեն այնպիսի ապրանքների, որոնք ստեղծվել են պրոֆեսիոնալ մասնագետների կողմից և հաստատվում են գիտական ​​հետազոտություններով և կլինիկական ապացույցներով: Սպառողները չեն ցանկանում կեղծ ապրանքներ », – ասում է Թերեզա Յին:

Առողջ սնունդը, որպես տենդենց, նույնպես շարունակում է մնալ արդիական, բայց այն ավելի շատ կենտրոնանալու է տեղական արտադրողների և տեղական խոհանոցի վրա. Համաճարակի ֆոնին մեծապես աճել է սպառողների հետաքրքրությունը տեղական ապրանքների նկատմամբ:

Մասնագետները նշել են նաև հանգստի , հանգստանալու և մեդիտացիայի ամենօրյա կարևորությունը, ինչպես նաև դրանք գեղեցկանալու ընթացքի հետ համատեղելու կարևորությունը ։  «Ամենօրյա արարողակարգն ավելի արդիական է դարձել ՝ ապահովելով սթրեսի, տագնապի դեմ պայքարի և մտքի հանգստացման համար բուժական փորձ: Գեղեցկության ապրանքանիշերը ստեղծում են հավաքածուներ, որոնք համատեղում են մաշկի խնամքը մեդիտացիայի և շնչառության հետ `օգնելով սպառողներին համատեղել աշխատանքը և հանգիստը»: