Բոլոր ժամանակների 5 լավագույն գովազդները (տեսանյութ) - VNews
    • Vnews Life Vnews

Բոլոր ժամանակների 5 լավագույն գովազդները (տեսանյութ)

Best Commercials S 720x560 c default - Բոլոր ժամանակների 5 լավագույն գովազդները (տեսանյութ)

Նախքան Netflix-ի և Chill-ի հայտնի դառնալը, երբ DVR-ը մեր աչքի լույսն էր, մենք սովոր էինք ամբողջ օրը հեռուստացույց դիտել՝ բաց չթողնելով ոչ մի գովազդ: Հաջողված գովազդը դիմանում է ժամանակի փորձությանը, առաջացնում նոստալգիկ զգացմունքներ և վիրուսային սենսացիա դառնալու ներուժ ունի: Ավելին, Super Bowl-ն ամեն տարի նոր ժամանցային գովազդեր է ստեղծում:

Պատրա՞ստ եք ընկղմվել հիշողությունների գրկում:

Coca-Cola – “Meet Joe Greene” (1979)

Coca-Cola-ն և NFL-ը, լավագույն բրենդինգն ունենալով, զուգամիավորվել են՝ Mean Joe Greene-ին Ամերիկայի սրտերին հասցնելու համար: Այս գովազդն այդ ժամանակվանից ի վեր դարձել է Super Bowl-ի պատմության ամենահայտնի գովազդային հոլովակներից մեկը: Նա նաև արժանացել է մի քանի մրցանակների, այդ թվում՝ Clio և Cannes Gold Lion:

Coca-Cola Mean Joe Greene-ի գովազդային հոլովակն ամբողջովին մեղմացրել է կոպիտ տղայի կերպարը Pittsburgh Steelers-ի նախկին  խաղացողի համար: Գովազդում մի երիտասարդ տղա անձնուրաց կիսվում է իր Կոկա կոլայի շշով Joe-ի հետ, ով վատ խաղ էր անցկացրել: Այս առաջարկից հուզված՝ Joe-ն իր վերնաշապիկը նետում է իր թիվ 1 երկրպագուին`«Հեյ երեխա, բռնիր» դասական տողով: Coca-Cola-ն այդ պահին արդեն առաջատար էր զովացուցիչ ըմպելիքներում, սակայն հայտնի հեռուստատեսային գովազդն ավելի շատ ավելի կարևոր քայլ է արել պրոֆեսիոնալ մարզիկի հեղինակության համար: Այն ցույց է տալիս սիրելի հերոսին հանդիպելու ջերմացնող պահը:

Ըստ սցենարիստի՝ «Joe-ն առաջին սևամորթ տղամարդն էր, որը հայտնվել է ազգային ապրանքանիշի գովազդում: Այն ժամանակ դա հսկայական ազդեցություն է ունեցել: Ստացած նամակները լի էին երախտագիտությամբ և հուզմունքով»:

Apple – “1984” (1984) 

Ամբողջ երկրում մարդիկ սկսեցին խոսել 1984 թվականի Apple-ի գովազդի մասին: Ընկերությունը գովազդել էր իր սկզբնական Macintosh համակարգիչը: Գովազդում, որի ռեժիսորը Ռիդլի Սքոթն է (նույն տղան՝ Alien and Gladiator-ի հետևում կանգնած), ցուցադրվում էր կիսամերկ կին, որը պայքարում էր ուղեղը լվանալու մեքենայի հետ՝ ոգեշնչված Ջորջ Օրուելի դասական դիստոպիական 1984 վեպից:

Այս գովազդն առավելագույնն է ստացել իր փոփ մշակույթի արդիականությունից, խելացիությունից, ինքնատիպությունից և համարձակությունից: Զարմանալի է, որ Apple-ի մարքեթինգային թիմը սկզբում մերժել էր այս գովազդը՝ համարելով, որ այն երբևէ փորձարկված ամենաքիչ արդյունավետ գովազդերից մեկն է:

Նրանք չէին կարող ավելի սխալ լինել: Հեռարձակման հաջորդ օրը հաճախորդները ողողեցին էլեկտրոնիկայի խանութները՝ գովազդի մեկնարկից երեք ամիս անց 155 միլիոն դոլար արժողությամբ Macintosh համակարգիչներ գնելու պատրվակով ՝ այն դարձնելով իսկապես հիշարժան գովազդ: Ամբողջ 60 վայրկյանանոց գովազդը ցուցադրվել է ընդամենը 1 անգամ ՝ 1984 թվականի հունվարին Super Bowl XVIII-ի ժամանակ, սակայն դրա ազդեցությունը շատ ավելի երկար տևողություն ունեցավ: Clio մրցանակաբաշխությունը (նման է գովազդի «Օսկարին») այն տեղադրել է իր Փառքի սրահում, իսկ Ad Age-ը գովազդն անվանել է բոլոր ժամանակների #1 սուպերգավաթի գովազդ:

Volkswagen: “The Force” (2011)

Եթերից 7 տարի անց 2012 թվականի Volkswagen Passat գովազդը մնում է բոլոր ժամանակների ամենադիտված Super Bowl գովազդը: Գովազդին հաջողվել է կատարյալ հավասարակշռություն գտնել՝  փոքրիկ երեխա` քողարկված որպես պաշտամունքային չարագործ, ընտանեկան սիրուն պահեր, հումորային հատուցում: Այն ժամանակ սովորական գովազդային իմաստությունն այն էր, որ Super Bowl-ի գովազդերը գաղտնի պահվեին մինչև երբևէ ամենամեծ խաղը: Volkswagen-ը որոշում է տեսանյութը տեղադրել YouTube-ից նախատեսված ժամանակից 4 օր շուտ: Գովազդային տեսահոլովակը մեկ գիշերվա ընթացքում ստացել է 1 միլիոն դիտում, ևս 16 միլիոն անգամ՝ խաղի մեկնարկից առաջ: Ըստ Deutsch-ի ՝ այն «աշխատել էր իր գումարը նախքան խաղի մեկնարկը» և արժանացել Cannes և Clio մի քանի մրցանակների:

Snickers: “Hungry Betty White” (2010)

Երբ Snickers-ը սկսեց իր «You are not you when You Hungry» արշավը Betty White-ի և Abe Vigoda-ի հետ 2010 թվականի Super Bowl-ի ընթացքում, այն ապրանքանիշի և 88-ամյա Ոսկե աղջկա համար միանգամից դարձավ բեկումնային:

Գովազդը միանգամից դարձավ վիրուսային և գլխավորեց այդ տարվա լավագույն գովազդային հոլովակների ցանկը: Ընկերությունն, այնուհետև, հսկայական արշավ է սկսում, որի շնորհիվ 2 տարվա ընթացքում ընկերության վաճառքները բարձրանում են 376 միլիոն դոլարով: Երկարաժամկետ արշավի հաջողությունը մեծապես պայմանավորված էր Snickers-ի և BBDO գովազդային գործակալության գլոբալ մոտեցմամբ, որում հայտնվում էին հայտնի մարդիկ:

Ikea – Red Lamp

2002 թվականին Spike Jonze-ը Ikea-ի համար մի յուրօրինակ փոքրիկ գովազդ է ստեղծել, որն արագ դարձել է ժամանակակից գովազդի դասական օրինակ: «Լամպը» նույնպես իր ժամանակի արտադրանքն էր: Գովազդն արժանացել է արդյունաբերության բոլոր հնարավոր մրցանակներին, ներառյալ Cannes Lions Film Gran Prix և Grand Clio:

Հանճարեղությունը կայանում է նրանում, որ մեկ րոպեից պակաս ժամանակում դիտողի և լամպի միջև հուզական կապ է հաստատվում: Այնուհետև այդ ամենն ուրախությամբ մարում է, երբ դերասան Յոնաս Ֆորնանդերը շվեդական առոգանությամբ ճշմարտությամբ բացականչում է. «Ձեզանից շատերը ցավում են այս լամպի համար: Սա նրանից է, որ դու խենթ ես: Այս լամպը զգայարաններ չունի: Իսկ նորը շատ ավելի լավն է»:

Ամեն դեպքում, շատ վատ մի՛ զգացեք լամպի համար: Նա իր երջանիկ ավարտը գտավ Ikea-ի հաջորդ գովազդում՝ 2018 թվականին: