Logo

H&M-ից Hermès. ո՞ր բրենդներն են դադարեցրել իրենց աշխատանքը Ռուսաստանում

Հեղինակ
Դինա Սամվելյան
11:14 / 09.03.2022Լրահոս
դադարեցված բրենդներ

Ուկրաինայում պատերազմի պատճառով հագուստի, կոշիկի և աքսեսուարների բազմաթիվ ապրանքանիշեր դադարեցրել են իրենց աշխատանքը Ռուսաստանում։ 

«Ստեղծված իրավիճակի պատճառով մենք չենք կարողանում նոր պատվերներ կատարել ձեր երկրի համար։ Բոլոր պատվերների կատարումը կասեցվում է մինչև հաջորդ ծանուցումը»,- մարտի 1-ին նման նախազգուշացում էր հայտնվել իտալական Yoox Net-a-Porter Group-ի մանրածախ վաճառողների կայքերում՝ Net-a-Porter, Mr Porter, Yoox և The Outnet: Նույն օրը նմանատիպ զգուշացում է հայտնել լոնդոնյան MatchesFashion ռիթեյլերը, իսկ մարտի 2-ին ցուցակին միացել են Farfetch-ը, Mytheresa-ն և ASOS-ը:

Ընկերություններից պաշտոնական հայտարարություններ չեն եղել։  Հավանաբար, այս որոշումն ուղղակիորեն կապված չէ քաղաքական իրավիճակի, այլ լոգիստիկայի հետ. DHL, FedEX և UPS միջազգային օպերատորները, որոնց ծառայություններից օգտվում է մանրածախ առևտուրը, ժամանակավորապես դադարեցրել են աշխատանքը Ռուսաստանում։

Իրենց աշխատանքը կասեցրել են նաև առանձին ապրանքանիշեր: Առաջինն այս մասին հայտարարել են H&M, COS, & Other Stories, Weekday, Monki և Arket-ը, որոնք H&M Group-ի մաս են կազմում և միայն վերջերս են սկսել լայնածավալ ընդլայնումը Ռուսաստանում: Բրենդների օֆլայն խանութները փակ են: 

Բացի այդ, Acne Studios-ը, Ganni-ն և Golden Goose-ը, որոնք հաստատել են տեղեկությունը Vogue Business-ի հետ զրույցում, սառեցրել են իրենց գործունեությունը Ռուսաստանում։ Ռուսաստանում այս ապրանքանիշերը վաճառվում են ЦУМ-ում, որտեղ ներկայում հասանելի են նրանց 2022 թվականի գարուն-ամառ հավաքածուները: Հաջորդ սեզոնի հավաքածուների առաքումն ավանդաբար տեղի է ունենում օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին, բայց արդյո՞ք դա տեղի կունենա պատժամիջոցների պատճառով, դեռևս հայտնի չէ:

Vogue Business-ը Burberry-ին նույնպես ներառել է պատժամիջոցների ցանկում, սակայն v confession գործակալությունը, որը Ռուսաստանում PR աջակցություն է տրամադրում ապրանքանիշին, հայտնել է, որ Burberry-ի խանութները շարունակում են գործել: Կայքը նույնպես աշխատում է, բայց դրա միջոցով ապրանքներ գնելն անհնար է. օգտվողներն ուղղորդվում են հաճախորդների սպասարկման բաժին:

Nike-ը, որը հայտարարել է նաև Ռուսաստանում վաճառքի սահմանափակման մասին, նախ օգտատերերին առցանց խանութից ուղղորդել է դեպի ֆիզիկական խանութներ, սակայն ներկայում այս հնարավորությունը նույնպես անհետացել է: Պաշտոնական տվյալներ չկան այն մասին, թե արդյոք Nike-ի խանութները գործում են Ռուսաստանի տարբեր շրջաններում։ 

Մարտի 4-ին պատժամիջոցների ցանկը համալրվել է մասսայական շուկայական Marks & Spencer և Mango ապրանքանիշերով, ինչպես նաև Swarovski ոսկերչական ապրանքանիշով։ Առաջինը կասեցրել է հավաքածուների առաքումները Ռուսաստան, թեև դեռ հնարավոր է պատվիրել իր առցանց խանութում, վերջինիս կայքում ասվում է, որ «չի կարող երաշխավորել իր գործունեության ապահովումը Ռուսաստանում՝ կապված ներկայիս դժվարությունների հետ։ 

Hermès-ն առաջին շքեղ ապրանքանիշն էր, որը հայտարարել է Ռուսաստանում իր բուտիկների ժամանակավոր փակման մասին։ Մամուլի ծառայությունից խմբագրություն ստացված նամակում ասվում է, որ նորաձևության տունը «խորապես մտահոգված է Եվրոպայում տիրող իրավիճակով», հետևաբար մարտի 4-ի երեկոյան դադարեցնում է գործունեությունը երկրում:

Ավելի ուշ Hermès-ին են միացել LVMH կոնգլոմերատները (Louis Vuitton, Dior, Fendi, Loro Piana, Berluti, Givenchy, Loewe, Celine, Kenzo, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Bvlgari, Tiffany & Co., Tag Hauer, Hublot, Zenith, Chaumet) և Kering (Gucci, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Saint Laurent, Brioni, Boucheron, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux): Ըստ Reuters-ի՝ LVMH-ը կփակի 124 բուտիկ, իսկ Kering-ի դեպքում խոսքը Gucci-ի 2 կետերի մասին է, որոնցով ընկերությունն ուղղակիորեն աշխատում է։ 

Մարտի 4-ի երեկոյան Ռուսաստանում գործունեությունը դադարեցնելու մասին հայտարարել են նաև Chanel-ը և Richemont-ը, որոնք տիրապետում են զարդերի և ժամացույցների այնպիսի ապրանքանիշերի, ինչպիսիք են Cartier, Piaget, Montblanc, Van Cleef & Arpels, Piaget, IWC Schaffhausen և Vacheron Constantin: Այլ ժամագործներ, որոնք հայտարարել են պատժամիջոցների մասին, ներառում են Omega-ն, Longines-ը և Tissot-ը: Նրանց սեփականատերը՝ Swatch Group AG-ն, դադարեցնում է արտահանումը դեպի Ռուսաստան:

Մարտի 5-ին հայտնի է դարձել, որ Inditex-ը (Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti, Oysho) լքել է ռուսական շուկան։ Այն ժամանակավորապես կփակի 502 խանութ և կդադարեցնի առցանց վաճառքը, քանի որ «ներկայիս պայմաններում այն ​​չի կարող երաշխավորել Ռուսաստանի Դաշնությունում գործունեության շարունակականությունը և առևտրային պայմաններին համապատասխանելը»: 9000 աշխատակցի համար կստեղծվի «հատուկ աջակցության պլան»։

Սպորտային հագուստ արտադրող Puma ընկերությունը, որը նաև դադարեցրել է առցանց և օֆլայն խանութները Ռուսաստանում՝ որպես «ժամանակավոր քաղաքական միջոց», մինչ այժմ առաջարկել է ապրանքները վերադարձնել միայն ծանրոցների և PickPoints-ի ու Russian Post-ի միջոցով՝ փոստային ծախսերի փոխհատուցմամբ: 

Մարտի 5-ի երեկոյան Prada ապրանքանիշը միացել է շքեղ նորաձևության տներին, որոնք դադարեցրել են մանրածախ վաճառքը Ռուսաստանում։ Այս մասին հայտնում է ТАСС-ը՝ հղում անելով իտալական ANSA գործակալությանը։ Հայտարարության մեջ ասվում է, որ ապրանքանիշը մտահոգված է «Ուկրաինայում տեղի ունեցած ողբերգությունից տուժած գործընկերների և նրանց ընտանիքների ճակատագրով» և «շարունակում է հետևել իրադարձությունների զարգացմանը»։ Prada-ի ռուսական մամուլի գրասենյակը հաստատել է իր բուտիկների ժամանակավոր փակումը։ Նրանց հետ միասին փակվում են Miu Miu ապրանքանիշի բուտիկները, որը նույն ընկերությունն է վերահսկում: