Logo

YouTube Live-ը գողացավ և կատարելագործեց Twitch-ի լավագույն գործառույթներից մեկը  

Հեղինակ
Նաիրա Պողոսյան
16:00 / 04.05.2022Լրահոս
YouTube Live

Մի քանի տարի առաջ YouTube-ն ավելացրեց Live Redirects-ները, որպեսզի օգտատերերը կարողանան ուղիղ հեռարձակումներ կազմակերպել, որոնք ավարտվում են՝ դիտողներին ուղղորդելով դեպի պրեմիերային մեկ այլ տեսանյութ իրենց ալիքում՝ BTS-ի նման առաջնակարգ իրադարձություններ, որոնք գրավում են երկրպագուներին մինչև նոր երաժշտական տեսահոլովակի ցուցադրումը:

Այժմ ստեղծվել է Live Redirects, որպեսզի ծառայության ուղիղ հեռարձակումները կարողանան իրենց հանդիսատեսին ուղղորդել մեկ այլ ուղիղ հեռարձակման: «Top Gun: Maverick»-ի պրեմիերան առաջին խոշոր իրադարձություններից մեկն է, որը կօգտագործի նոր ընդլայնումը:

Twitch-ում այդպիսի գործողությունը կոչվում է ռեյդ: Մի կողմից, այն լավ միջոց է օգնելու մեծացնել լսարանը և գտնել նոր բովանդակություն, բայց դա նաև հարթակում հետապնդվելու միջոց է, քանի որ «ատելության ռեյդերը» թիրախավորում են մարգինալացված հեռարձակողներին: YouTube-ն ակնհայտ ի գիտություն է ընդունել խնդիրները, որոնք Twitch-ը դժվարացել է լուծել, և Live Redirects-ը թողարկում է այնպիսի կարգավորումներով, որ հեռարձակողներն անհանգստանալու թեմա չունենան։

YouTube Live 1

Twitch-ում ալիքները լռելյայն կարգավորված են այնպես, որ թույլատրվեն բոլորի ռեյդերը, և, թեև օգտատերերը կարող են փոխել այդ կարգավորումը՝ թույլ տալով միայն «ընկերների, թիմակիցների և հետևող ալիքների» ռեյդերը, շատերը դա չեն անում: Այնինչ YouTube Live-ի վերահղումներն ի սկզբանե կարող են մատնանշել միայն այն ալիքները, որոնք հետևում են հեռարձակողին կամ բացահայտ ավելացրել են այդ ալիքն իրենց թույլատրելի ցանկում: Բացի այդ, Live Redirect կարող են գործածել միայն ավելի քան 1000 բաժանորդ ունեցող ալիքները՝ առանց ընկերության կանոնների ակտիվ ծանուցումների: 

Այժմ, երբ այս գործառույթը գործարկված է, մենք կկարողանանք տեսնել, թե ինչպես են այն օգտագործում հեռարձակողները․ լավ սկիզբ է լռելյայն կարգավորումների ստեղծումը, որոնք թույլ են տալիս հեռարձակողներին ավելի քիչ անհանգստանալ: YouTube-ը փորձում է համոզել օգտատերերին, որ դա այն հարթակն է, որը նրանք պետք է օգտագործեն Twitch-ի, Facebook-ի կամ TikTok-ի նման մրցակիցների փոխարեն: